preskoči na sadržaj

Graditeljska tehnička škola

Login
Tražilica
Smjerovi

Korisne informacije

AAI@Edu.Hr - elektronički identitet

 

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Kalendar
« Kolovoz 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Saznajte višr
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 8. 2012.

Ukupno: 404230
Ovaj mjesec: 2425
Ovaj tjedan: 302
Danas: 4
Izložba “msu avantura”

Muzej suvremene umjetnosti predvođen našom simpatičnom voditeljicom kroz izložbe i radionice Ivanom Gorički,  pozvao nas je na na otvorenje izložbe msu avantura, koja  se održala u utorak, 28. svibnja u 16. sati u Muzeju suvremene umjetnosti Zagreb.

Msu avanturaje umjetničko-edukativni program na kojem sudjelujemo već drugu godinu, a koji je prilagođen učenicima srednjih škola. Program se temelji na „Projektu povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti“. Navedeni projekt odobren je od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja temeljem pozitivnog stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje i dobio je preporuku Grada Zagreba.

Cilj projekta jest približavanje umjetnosti i kulture djeci i mladima kroz susrete s originalnim umjetničkim djelima.

Provođenje edukativnih radionica u trajanju 135 minuta podijeljeno je na tri cjeline. Prva, u trajanju od 45 minuta obuhvaća stručno vodstvo kroz stalni postav MSU-a naziva Zbirke u pokretu s naglaskom na umjetnička djela, umjetnike i pojmove navedene u Nastavnom planu i programu. Idući školski sat posvećen je kreativnoj izradi rada inspiriranog umjetničkim djelima za koju je MSU pripremio potreban radionički materijal. Treći sat rezerviran je za završnu prezentaciju usvojenog gradiva i novonastalog kreativnog rada.

Osim edukacije i razvoja kreativnih procesa, ovim projektom nastojimo razvijati interes naših učenika za posjećivanje muzejsko-galerijskih ustanova te potaknuti razvoj građanskih i kulturoloških kompetencija.

Na izložbu je došao 3.A razredni odjel i neki učenici iz 3. C.

 

Najviše smo se razveselili našim radovima ispred kojih smo se i slikali:

 

 

izvještaj: NBH

 

Noć muzeja 2019.

Diljem Hrvatske u Noći muzeja sudjeluje više od 250 muzeja i baštinskih institucija koje su i ove godine besplatnim ulazom i posebnim programima privukle velik broj posjetitelja, pa tako i učenike naše škole.

U petak, 1. veljače 2019.g. tijekom petog i šestog sata, II. A se s nastavnicom crtanja uputio u obližnji Muzej suvremene umjetnosti u kojem je svečano otvorena 14. Noć muzeja.

 

Ovogodišnja tema: Muzeji- inovacije i digitalna budućnost simbolično je započela plesom uz pjesmu The Robots grupe Kraftwerk :

 

Učenici su prigodno pogledali izložbu Strojevi nisu sami te isprobali neke eksponate:

Suvremena umjetnost nam je ponekad nerazumljiva, ali ovaj eksponat nam je bio jako zanimljiv:

 

Gerda Steiner i Jörg Lenzlinger, “Životinje”

Nešto izmijenjena sprava za vježbanje, nakon što za nju sjedne korisnik, pokreće zamrzivače koji, kad se otvore, ispuštaju glasne zvukove životinja kao što svinja, ovca, krava, kokoši, čije je meso obično u tim zamrzivačima spremljeno. Iza posjetitelja pojavljuju se bijela krila u pokretu. Autori se pitaju sljedeće: “Zašto izmišljamo tolike strojeve koji naš život čine lakšim i smanjuju fizički rad, da bismo zatim iznova smišljali sprave koje nas pokreću i znoje? Sprave za vježbanje obično su smještene u sterilne i estetski siromašne prostore teretana, a energija utrošena pri njihovu korištenju je izgubljena”. Instalacija se također bavi i pitanjem korištenja proteina u bodybuildingu.

 

Učenici su razgledali i stalni postav muzeja, a na samom ulazu nalazi se maketa muzeja koju su djelomično izradili učenici III. C u okviru svoje radionice Avantura u muzeju:

 

I kakva bi to bila zabava da ne završi adrenalinskim spustom muzejskim toboganom:

Tobogan je također eksponat:

Autor: Carsten Höller (Bruxelles, Belgija, 1961), Dvostruki tobogan 2009.g.

Upravo u toboganima Höller vidi novu mogućnost za testiranje komunikacije među ljudima, za promjenu naše svijesti, a muzej smatra najprikladnijim mjestom za uvođenje inovacija i novih tehnologija. Kao što je vožnja u automobilu promijenila našu percepciju o vremenu, tako bi, vjeruje Höller, klizanje toboganima moglo promijeniti našu viziju budućnosti. Tobogani su, tvrdi umjetnik, ekološki, energetski i ekonomski prihvatljiviji od drugih sredstava javnog prijevoza, a k tome i uzbudljiviji.

 

Spuštanje u potpunom mraku:

 

Vidimo se dogodine!

 

izvještaj: NBH

 

 

Avantura u muzeju

 

POSJET MUZEJU SUVREMENE UMJETNOSTI

 

Razredni odjeli 2. A i 2.C pod vodstvom profesorice Brajdić imali su 28. veljače i 7. ožujka 2018. g. nastavu u Muzeju suvremene umjetnosti.

Povezana slika

Muzej je u neposrednoj blizini škole te su tamo  proveli tri školska sata.

Prvo su pod vodstvom dr.art. Ivane Gorički razgledali zgradu muzeja, stalni postav te trenutnu izložbu Izvora Pende & Daniela Richter Plivati zajedno.

Ženska kuća, rad Sanje Iveković:

Neke eksponate podrobnije su upoznali i proučili, na primjer rad Penezića i Rogine Tko se boji vuka još i digitalnoj eri, radove Josipa Vanište Beskonačni štap i Srebrna linija na bijeloj pozadini, radove Vjenceslava Richtera Nada i Reljefometar te brojne druge. 

Kristina tumači trodimenzionalnost na dvodimenzionalnoj slici:

Na temelju viđenoga i sami su se okušali u sličnim tehnikama na radionicama.

Plakat na temelju Žar ptice:

Kako se naslikao Bruno:

Za osobit trud dobili smo knjigu na dar:

O umjetnicima Gilbertu & Georgu opširnije : Gibert&George

 

izvještaj: Nevenka Brajdić Hlobik

UPUTE ZA IZRADU ZAVRŠNOG RADA IZ CRTANJA

Završni rad iz crtanja sastoji se od:

1. NASLOVNICE

2. PERSPEKTIVE

3. PLAKATA

Format HAMER papira ( ili TVRĐEG papira za crtanje)  je A2 ( 58,4 x 42 cm).

Svi papiri moraju biti UVEZANI .

Uvezan treba biti i papir sa zadatkom.

 

Svaki papir mora sadržavati sljedeće podatke:

  GRADITELJSKA TEHNIČKA ŠKOLA U ZAGREBU

  ZAVRŠNI RAD šk.g. 2016./ 2017.

                      TEMA:

UČENICA / UČENIK:                     RAZRED:

 MENTORICA: Nevenka Brajdić Hlobik, dipl. ing.arh.

 

Sav napisani tekst mora biti pisan tehničkim pismom ili dizajniranim slovima.

 

Perspektiva treba zauzimati oko 2/3 visine papira, biti odmaknuta od rubova barem 3 cm ( sve po dogovoru s mentoricom).

Plakat mora sadržavati MINIMALNO DVA CRTEŽA A4 formata, ostalo mogu biti kopije ( dodatno bojane i obrađene ručno).

 

 

Prijašnje teme za završni rad iz Crtanja

T

                       Prošlogodišnja tema makete: Villa Savoye, Le Corbusier

 

Detalji s izložbe prošlogodišnjih radova:

Šk.god. 2016./2017. Teme iz Crtanja

preskoči na navigaciju